مسجد المهدي فلسطين مشهد مسجد المهدي فلسطين مشهد .

مسجد المهدي فلسطين مشهد

تشريح معرفت و عقلانيت فقهي در جامعه

علي رغم توسعه و تغييرات مهم درجوامع و تكوين ساختارها و مكاتب نوين اجتماعي، آئين حضور مؤثري داراست و ارگانهاي شرعي در عمل هاي گوناگون مذهبي، سياسي و اجتماعي نقش آفرين مي باشند. رسانه با كاركردهاي مسجد المهدي فلسطين مشهد متناسب با نياز جامعه و پيوندها بي واسطه در بين رابطه گران و مخاطبان با تعامل دو طرفه و اخذ بازخوردهاي فوري و توليد حالت روحي و ديوانه خاص براي پيرنده پيام، تأثيرات عاطفي و احساسي داراست و بستري براي ساخت حالت روحي و ديوانه خاص براي كاربر ميباشد. رسانه ها با فراگيري، جابجايي مفاهيم و معارف شرعي ميتوانند نهاد هاي اصلي فرهنگ وتمدن نوين اسلامي را مبنا ريزي كرده و ترويج و توسعه و گسترش دهند.

تشريح معرفت و عقلانيت فقهي در جامعه براي ذهن ها همگاني بوسيله نخبگان و متوليان فقهي با توليدها علمي و معرفتي مطابقت و همخواني بر اصول فقهي و متناسب با عالم نوين در عرصه پيوندها به نيكي شكل ميگيرد. در واقعيت رسانه ها در ساخت‌و‌ساز رابطه، پناه، نگهباني و بسط و رويش فرهنگ وتمدن هويتي فقهي تأثيرگذار مي باشند و توان ساخت راي زني پيروز و رايج براي ايدئولوژي مذهبي، پرهيز از لبه رفتن آيين و طلاق از سياست و اجتماع و بالندگي، پرورش و مقبوليت همگاني دينداري بين عوام مردم را دارا هستند.

آيين مبين اسلام في مابين اديان الهي تحت عنوان بدون نقص ترين اپليكيشن معاش مادي و اخروي ميباشد كه در ادوار متعدد تاريخي، جغرافيايي و هنگامي منتفع از پويايي خاصي بوده و در همگي روزگار باعث به بسط سياسي، اقتصادي و فرهنگي گرديده و از سراسر جهان رهروان بي شماري را به سمت خويش كشانده ميباشد.

مسئولان و متوليان كارها فرهنگي و فقاهتي با داراي اسلحه رزرو مسجد المهدي فلسطين مشهد شدن به سلاح تخصص در حوزه سايبري، هنر و به كارگيري از وسايل رابطه جمعي مي‌توانند نقش خويش را در رواج ، گسترش و رويش فرهنگ وتمدن اسلامي به طور كلان و بي نقص به اجرا برسانند. يكي‌از راه و روش هاي حصول به فرهنگ اسلامي، ساخت مورد مطلوب براي ترغيب و ترقيب كردن ذهن ها همگاني جامعه به سمت آشنايي و معرفت عميق فقهي ميباشد. هنگامي ذهن ها همگاني جامعه بايستگي اينگونه موضوعي را فهم و شعور نمايد، نخبگان و متوليان فقاهتي چنيني نيازي را با محصولات علمي و معرفتي جواب خواهند بخشيد و بستر مطلوب براي استقرار چارچوبهاي نوين معرفتي آدرس مسجد المهدي فلسطين مشهد كه مطابقت بر اصول فقهي و متناسب با عالم نوين ميباشد، فراهم مي‌گردد. (امرايي، ۱۳۹۵: ۳۰۳)

در واقعيت مقر هاي نوين ارتباطي و رسانه هاي جمعي همانند راديو، تلويزيون و استعمال از بستر فناوري داده ها و فضاي مجازي با ساخت جذابيت هاي تصويري، تكثير داده ها و خبر‌ها نقش مهمي در جابجايي پيام هاي موردنظر به عنوان مثال اپليكيشن ها، سياست ها و استراتژي هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، فرهنگ و تمدن سازي و جابجايي مفاهيم و ايده هاي شرعي ، هشيار سازي اجتماعي، اصلاح و تغيير تحول ذهنيت مخاطبين با مقصود توسعه فرهنگ و تمدن اسلامي، ساخت مدينه فاضله مبتني بر فرهنگ وتمدن اسلامي، توسعه و گسترش مدل معاش و تمدن فقاهتي راجع به با جوان ها، معرفي پيام ها و آموزه هاي فقاهتي، احياي فريضه شماره تلفن مسجد المهدي فلسطين مشهد اصلي فرمان به مشهور و نهي از منكر، رواج فرهنگ و تمدن نماز و در حوزه هاي قرآني، پيشرفت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و. . . را دارا هستند.

فيض گيري

پيام دارنده كاركردهاي متنوع آموزشي، فرهنگي، آگهي، تبليغي، اجتماعي، جهادي و. . . ميباشد و پيام هاي شرعي مي‌توانند دارنده اثرات خالق و اثرگذار باشند. در صورتي طريق جابجايي پيام صحيح باشد و در مسير صحيح منتشر شود مي‌تواند هدف ها تبليغي، آگهي و آموزشي خويش را تأمين نمايد و اثر ها فراواني داشته باشد.


برچسب: مسجد المهدي فلسطين مشهد،آدرس مسجد المهدي فلسطين مشهد،رزرو مسجد المهدي فلسطين مشهد،شماره تلفن مسجد المهدي فلسطين مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۳۸ توسط:شهريار شاهان موضوع: نظرات (0)