مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

بهداشت کفش‌ ها در مسجد


او‌لین شرط ورود به مسجد آن میباشد که کفش ‌های مان را درآوریم و در جاکفشی مسجد المهدی فلسطین مشهد بگذاریم، البته در بعضی مساجد چشم می ‌گردد که از کیسه‌ های پارچه‌ ای یا این که نایلونی برای هم پا بردن کفش به کار گیری می ‌نمایند.

نکته مهم آن میباشد که‌این کیسه‌ ها به این دلیل‌که به طور همگانی و دایم به کارگیری می ‌شوند، خویش دربردارنده هزاران میکروب بیماری ‌زا می‌باشند که خیر ‌صرفا می ‌توانند کفش ‌های مان را آلوده و کثیف ‌خیس نمایند، بلکه خرقه نمازگزار و حتی فرش ‌های درون مسجد را نیز کثیف کرده و این آلودگی را به اشخاص دیگر منتقل می ‌نمایند.

درین مواقع به کار گیری از کیسه‌ های نایلون یک توشه مصرف آیتم قابل قبولی برای حمل کفش به باطن مسجد محسوب می ‌خواهد شد.

13- بهداشت جوراب‌ ها

در هر پا حدود 250 هزار غده عرق وجود دارااست. براین اساس آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد پا محل عرق کردن میباشد. این عرق کردن در برخی بی آلایش و در بعضی دیگر خلل‌ ساز میباشد.

در مواردی که پا عرق می ‌نماید جوراب خصوصا نخی آن می‌ تواند موجب جذب و تبخیر عرق در تماس با هوا گردد، ولی در صورتی بهداشت پا رعایت نشود یا این که پا به بازه وقتگیر در کفش محبوس بماند یا این که فرآورده جوراب و کفش نامناسب باشد، تبادل هوایی، از روش جوراب به دست کم رسیده و باکتری ‌های جانور در پوست پا در وضعیت بی‌ هوازی بوی نامطبوعی را ساخت و ساز می ‌نماید.

بر این شالوده مورد نیاز میباشد در اماکن مقدسی مانند مسجد از جوراب‌ های نخی، سپید و پاک و کفش مطلوب استعمال فرمایید. این شغل می ‌تواند به رفع خستگی و رفع بوی بد پا یاری دهد.

همینطور سفارش می‌ گردد در دور و بر ‌هایی مانند رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد که اشخاص زیادی تردد می ‌نمایند با پای عریان رویکرد نروید.

به کار گیری از جوراب تا حد قابلیت جابجایی بیماری‌ های پوستی پا را به دستکم می ‌رساند. زگیل ‌ها و قارچ ‌های کف پا و لای انگشتان برای مثال بیماری‌ های شایعی می‌باشند که می‌ توانند به راحتی در تاثیر تماس پای لخت با فرش یا این که زمین کثیف از یک شخص به شخص دیگر منتقل خواهد شد.

از سوی دیگر جوراب می ‌تواند از شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد خراشیدگی، ساییدگی و بریدگی پا تا حد متعددی پرهیز و نگهداری نماید که رعایت این فرمان خصوصا در اشخاص دیابتی که خلل شم پا دارا هستند از بریدگی ‌ها و جراحت شدن‌ پا خودداری می ‌نماید.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۵۹ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)