مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

تأثیرات مسجد در زمینه تربیتی

گسترش عمل­ های مساجد به مراد لبریز کردن فضای خالی و سوراخ جان دار در هدایت جوان ها و تبدیل مساجد به محلی برای رواج دور اندیشی و بینایی افزایی نسبت به ایرادات جامعه. مسجد المهدی فلسطین مشهد بایستگی ساخت هماهنگی بین مسجد با رسانه ­ها، نهادها و سازمان­ های تربیتی به مراد سرویس­ رسانی عمومی به مسلمان ها در راستای اصلاح خلق آن­ها در چارچوب آموزه ­ها و احکام اسلامی.
7. ضرورت دقت ویژه به جوان ها در مساجد و ارشادوراهنمایی آن­ها با سازوکارهای متناسب با سن و مقتضیات بعد از ظهر تازه. فراگیری و تربیت امامان جماعت مساجد. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد چون قسمت مهمی از رسالت مساجد به آمادگی ­ها و توانمندی­ های آن ها در جاری ساختن صادقانه و خالصانة وظایف بستگی داراست.
11. مسؤولیت تحقیق به کارها مسجد؛ به ویژه وظایف اساسی آن، می بایست بر دوش علمایی عملگرا، راست گو و با اخلاص گذارده گردد. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد علمایی که با برگزاری رینگ­ های درس، دیدارها، همایش ­ها، سخنرانی ­ها و مجالس راهنمایی و ارشادوراهنمایی به وظیفة هدایت، موعظه و فرهنگ و تمدن ­سازی برای کلیة قشرها جامعه فعالیت نمایند.
12. ساخت پل­ های ارتباطی دربین مسجد و اتفاق ها روز، خطاها، شبهه ها و علم ­های بعد از ظهر نو و... به مراد پیشرو شدن مسجد و بازیابی منزلت مهم خویش در جامعه.
14. مثلا وظایف اصلی مساجد محل، جذب غیر مسلمان‌ها به سمت خویش و تفهیم اسلام به آن ها میباشد. لازمة این فعالیت کار بعضی از فعالان مسجد میباشد که به گویش ­های فرنگی اشراف دارا هستند. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد این فعالان با دور اندیشی لازمی که از اصول اسلام دارا‌هستند، به تبلیغ اصول بنیادین اسلام و پند غیر مسلمان ها می ­پردازند و آنها‌را نسبت به اسلام علاقمند می­ نمایند.
16. مساجد محل بایستی با توسعه علم ها و تکنولوژی یاروهمدم باشند. امروزه رایانه نسبتاًً به همة عرصه ­های معاش آدم وارداتی میباشد؛ از این رو، یادگیری فعالیت با رایانه، امری ضروری میباشد و در بین اعضای هیأت امنای مسجد بایستی کسانی وجود داشته باشند که آشنا به فعالیت با آن باشند؛ عده ای که پا به پای مجال و تکنولوژیِ روز تکان نمایند و آن را در سرویس عموم قرار دهند. به کارگیری از این ابزار تکنولوژیک، به ویژه وب، امام جماعت مسجد و نمازگزاران را از خبر ها دنیا مطلع می ­سازد و آن ها را در جریان تضارب ­های مذهبی و اذهان ویرانگر و گم راه کننده قرار می ­دهد. از این رهگذر امام جماعت و اندیشمندان و فعالان مساجد می ­توانند در پی تولید ذهن ها خالق و جایگزین برای جامعه باشند تا اشخاص جامعه را برای خودسازی و شرکت کردن در ایجاد کرد فرهنگ وتمدن نو جهانی مهیا سازند.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۲۰ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)