مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

مسجد، ظرفیتی مهم در روند جهانی شدن

کلمه «مسجد» با کلیه توشه معنایی خویش، مفهومی آشنا برای کلیه جهانیان میباشد. مسجد سنگری میباشد که می اقتدار از آن در جهت بازشناسی و مواجهه با تهدید‌ها و مجال های پیش رو و احیای سرمایه های فرهنگی و به جا مانده های اخلاقی و ارزشی خویش بهره مند شد. مسجد المهدی فلسطین مشهد بی شک وتردید در مراحل مناسبات جهانی و در روند جهانی شدن و پروژة جهانی سازی با شیوه اسلامی، «مسجد» مهمترین مقر و بعد از ظهر نقش آفرین میباشد.

یک کدام از خطیرترین نقش های مسجد، انتخاب چهارچوب فکری درست و مطلوب برای صورت دهی ذهن ها اهل مسجد در سراسر دنیا میباشد. مداقه این فرمان تا بدانجاست که کلیه مسلمانها فقید، حقیقت ها و مسائل پیرامونی خویش را با اعتنا به چهارچوبی که مسجد در افکار آن ها رسم می نماید، تفسیر می نمایند. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد این پدیده اساسی را چهارچوب بخشی یا این که معنابخشی به کردار سایر افراد تعریف‌و‌تمجید می نمایند.

«مسجد» مقر پیام اسلام و مسلمانها فقید میباشد. اندیشمندان و احیاگران اکثری همواره بر التفات واژه و کلمه ها، کلمات و صحبت تحت عنوان عاملی اصلی در جهت تبیین و تشریح دیده اندازها و آسمان های پیش روی دیگرافراد اشاره کرده اند. «اسکاول شین»(5) سخن را به مثابه عصای اعجاز گر در تعاملات اجتماعی به شمار میاورد. در صورتی ما امروزه «مسجد» را تحت عنوان مؤثرترین مقر تحولات فکری و سیاسی در بعدی دنیا مطرح می‌کنیم، بدین استدلال میباشد که مسلماً در معادلات و تعاملات فرامرزی و فراملیتی اثر گذار خواهد بود. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد «مارتین لوترکینگ»(6) در یک سخنرانی اعلام کرد: «اینجانب یک رؤیا دارم!» و همین حرف وی شروع تکان تعالی حقوق‌شهروندی در امریکا را رقم زد. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد تأثیر کلمه و واژه های پیام دار در جهت دهی مهندسی فرهنگی
در ضمن مبارزه جهانی دوم اکثری از عملیات نظامی فاقد عنوانی خاص به مراد معنابخشی و جهت دهی افکار همگانی بود. در جنگی که جورج دبلیو BOSCH(7) علیه عراق و افغانستان استارت کرد، گزینش عناوینی زیرا «عملیات برای آزادی عراقیان» و «آزادی به یادماندنی»، تصادفی خلا، بلکه به صورتی تماماً هدفمند و در جهت هدایت ذهن ها همگانی به شغل رفت.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۰۳ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)