مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

تقویت روحیه جهاد و شهادت در مسجد

روحیه ایثار، سپری شد، جهاد و شهیدشدن، مستحکم ترین ساختمان بلند و باروئی میباشد که از نفوذ معاندان دوری می نماید. امروزه می‌بینیم که ایالات متحده بر این همّت می گمارد که‌این سیرتکامل مفاهیم را از دروس مدرسه های و دانشگاههای کشورهای اسلامی محو سازد و این مساجد میباشند که با رویش نیروهای جهادگر، دشوارترین مقاومتها در قبال معاند را ضمانت می نمایند. مسجد المهدی فلسطین مشهد تجربیات هشت سال پناه مقدس آرم اعطا کرد که اصلی ترین مقر تربیت نیروی مقاوم برای پیکار، مساجد می باشند که توانستند نیروهای خود را در مدرسه امام حسین علیه السلام رشد دهند.

9. برطرف کردن خطاها مسلمان‌ها
تجارب آرم داده میباشد که مساجد فعال می‌توانند در جبران آسیبهای اجتماعی مؤثر بوده و در طی بروز حادثه ها غیرمترقبه در مرز و بوم، مهمترین نقش را داشته باشند. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد همان طور که مساجد بیشتراز همه مرکز ها دیگر در رویدادهای مصیبت توشه به توده کمکهای مردمی پرداخته و بر آلام همگانی اجتماعی معالجه بوده اند. تجارب حمایت مقدس، فاجعه سیل شمال و زمین لرزه بم، مؤیّد این حقیقت میباشد که مساجد نقشی بی بدیل درین حادثه ها دارا‌هستند. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد این نقش گاهی در پوسته امداد به مسلمان ها و شیعه ها دیگر کشورها مانند فلسطین، عراق، افغانستان و بوسنی و هرزگوین نیز جلوه گر میگردد؛ از اینرو روحانیون می بایست در محافظت و حراست از این نقش بکوشند.

10. واکنش با نا امنی
در مفاد متعددی که محل یا این که حوزه‌ ای با ناامنی مواجه می گردد، از مهم‌ترین پایگاههایی که به‌این دستور تلاش می گمارد، مساجد می‌باشند که اکنون نیز در بخشها بخش اعظمی، بسیج مساجد با این نوع مسائل عکس العمل می نماید. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد گرچه کار فرهنگی مساجد و تقویت فقاهتی ـ اعتقادی جوان ها، به طور مهم و مبنایی از بروز ناامنی و میل عموم به جرم و جنایت پرهیز می نماید.

11. تحقیق به نیازمندان
مساجد اکثری در مرزو بوم چشم میشوند که با توده کمکهای مردمی، به رفع نیاز تهیدستان روی می‌آورند و گاهی کمکهای آنها تا هنگامی ادامه مییابد که خویش یا این که فرزندانشان به بضاعت و توان حل اشتباهات پیروز میشوند؛ به عنوان مثالً برای دختران بی بضاعت و توان جهیزیه تدارک می‌بینند، به پشتیبانی مصیبت زدگان می شتابند. این تکان اجتماعی مساجد می بایست بیش تر از پیش تقویت گردد.

12. عیادت بیماران
یکی‌از سنتهای نیکو ای که در برخی از مساجد بدان توجّه میشود، عیادت از بیماران میباشد. زمانی که یکی‌از مؤمنین اهل مسجد مریض می‌شود، برادران ایمانی به یار امام جماعت، از وی دیدن نموده، تسکین قسمت آلام او میشوند.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۱۵ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)