مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

مسجد و مبارزه با تهاجم فرهنگی

تهاجم فرهنگی، یکی‌از انواع اشراف بیگانگان میباشد، که از منش های فرهنگی ایفا می‌گردد و بیگانگان آن را تحت عنوان اثرگذارترین طرز می‌دانند که بایستی با آن به صورت درست نبرد کرد. مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد بابیان خطر تهاجم فرهنگی و تقویت میل های مذهبی، از تعالیم و مفاهیم فقهی پناه می نمایند و حتی بابیان فرهنگ و تمدن و آموزه های اسلام در قبال تهاجم فرهنگی غرب می ایستد. رونق و تقویت مسجدها، دلیل مهمی در نگهداری و تقویت کیان فرهنگی میباشد.

مشاجره، سود گیری وپیشنهادات: مساجد سنگر میباشد ومکانی میباشد معنوی با کارکردهای متنوع فرهنگی ،اعتقادی ،علمی وآموزشی که در زمان تاریخ نظام حیات نصیب اسلامی جای پررنگ ای برای توفیقات حکومت اسلامی بوده میباشد. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد وکلاس بشر شناسی، خداشناسی وخود سازی بوده میباشد.

مساجد، شایسته ترین کانون فقاهتی و فرهنگی برای انتشار بها‌ها و هدف ها والای آنها به اکانت می آیند. مساجد لینک دهنده نسل ها باهم وانتقال مفاهیم ارزشی به نسل تازه می‌باشند، مقر های بسیج مساجد، کانون های فرهنگی وهنری، هیأت های أمنای مساجد، اشخاص مسن و با سابقه و نمازگذار مساجد، روحانیت و مرکزها فرهنگی و امام جماعت مساجد می‌توانند بیشترین نقش را در إرایه مفاهیم ارزشی و فرهنگ وتمدن سازی به نسل تازه خواهند داشت.

عمده ترین راهکارها برای تمدن سازی و نهادینه کردن قیمت ها در جامعه و نقش مساجد درین راستا می‌توانیم به نکات زیر اشاره نماییم. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد با اعتنا به جامعیت مسجد در همگی مسئله های عبادی سیاسی، فرهنگی، آموزشی، و... لایق میباشد مسئولان فرهنگی جامعه مانند سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و تمدن و ارشادوراهنمایی اسلامی، حوزه های علمیه اهتمام دور از شوخی راجع به تبلیغ مبانی شرعی و اعتقادی و فرهنگ وتمدن سازی و گسترش مساجد مبذول دارا هستند. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد با اهمیت به مداقه امام جماعت و روضه خوان مسجد در تقویت تمدن سازی و جذب نوجوان ها و جوان ها به مسجد نسبت به تعیین و معرفی اشخاص با نفوذ در مساجد و إرایه فراگیری های مایحتاج به خواسته استفاده کننده شناسی و جذب مخاطبان جوان در مساجد از سوی مرکز ها متولی شکل گیرد و تحقیق مایحتاج ساخت‌و‌ساز خواهد شد.

3- هیأت أمنای مساجد، مقر های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد مهم ترین نقش را در فرهنگ وتمدن سازی وارایه یادگرفتن های اعتقادی و فقهی و قیمت های اسلامی به طور نظری و عملی برعهده دارا هستند سزاوار میباشد اشخاص خوش واکنش، با جاذبه و معتقذ به مبانی ارزشی درین کارها قرار گیرند تا منجر جذب نیروهای جوان و جابجایی بها ها به نسل نوجوان و جوان باشند.

4- کتابخانه های مساجد تحت عنوان یکی مرکز ها فرهنگی و آموزشی تقویت گردد و فضای قابل قبولی جهت فایده مندی نوجوان ها و جوان ها از تجهیزات جان دار در آن آماده خواهد شد.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۰:۱۲ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)