مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

عوامل مؤثردرجذب نسل جوان به مسجد

زمانه نوجوانی و جوانی، هر کدام نسبت به عصر پیش از خویش مرحله مستقلی از حیات به اکانت می آید; زمان ای که به انگیزه وجود تمایلات ضد و نقیض، توده ای از پژوهشگران آن را غیر قابل فهم ترین زمان زندگی می شمارند. با کلیه بررسی ها و تجزیه و تحلیل هایی که در این زمینه به شغل آمده میباشد، گشوده هم نقاط غیر قابل درک و تاریک بسیاری در آن وجود داراست. مسجد المهدی فلسطین مشهد روزگار نوجوانی و به خصوص مرحله بلوغ را ولادتی نو ذکر می کنند و این به دلیل ویژگی های آن میباشد، به سیرتکامل ای که گویی ارتباط ای بین این شخص با دنیای سابقش نیست; عصر ای کاملاً غیروابسته و از دید تجارب کاملاً مختلف با پیشین. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد این مرحله از حیات سن خواستن، به شگفت وارد شدن، طرد و گاهی تمکین، راز فرود آوردن، نفی و انکار، حمله و سرکوب کردن میباشد، سن پیکار و عملکرد و کار و کوشش میباشد; به همدم رویش تن، عاطفه ها و احساسات گرم و آتشین نیز در آن پدید می آید، سن خویش نمایی و غرور میباشد، سن بلند پروازی میباشد، سن استقلال طلبی میباشد، هیجان و بی قراری میباشد، افراط و تندروی میباشد و در عین هم اکنون، سن خودشناسی و به خویش وارد شدن میباشد. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد اسلام این نسل را از تبارک ترین سرمایه ها تلقی کرده و از نیرویشان در جهت خیر و بهروزی به کارگیری کرده است. از پر نمک و نشاط جوان ها، از توان جسمی شان به کارگیری بسیاری برده گردیده و بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی فرصت پیامبر(صلی الله علیه وآله) از طریق آنها رفع گردیده میباشد. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) از به عبارتی شروع، توجهی فوق العاده به این نسل داشتند و با به کار گیری از زمینه فطری آن‌ها کوشیدند آن‌ها را به اصول اخلاقی و مذهبی آشنا کنند و به سوی خیر جهت دهند. در زمانه پیش از سفر، همین نوجوان ها با نمایش نرم افزار مذهبی و نماز و دعایشان مشرکان را به تعجب و ستوه آوردند. سعدبن مالک هفده ساله از مبارزان راز طاقت فرسا مشرکان، مثال ای از این جوان ها میباشد.

نبی آفریدگار(صلی الله علیه وآله) با مراعات شرط صلاحیت و ایمان و عقل و هوش آنها و دانش و اخلاق و رفتار و تدبیرشان به برخی از آن‌ها مسؤولیت هایی می دادند; مصعب بن عمیر نخستین مأمور اعزامی پیامبر(صلی الله علیه وآله) به مدینه برای تبلیغ اسلام بود، در حالی که سن و سال کمی داشت، عتاب جوانی ۲۱ ساله و نخستین فرمان‌دار مکّه از سوی پیامبر(صلی الله علیه وآله) بعد از پیروزی اسلام بود، اسامه جوان هجده ساله، فرمانده سپاه اسلام در نبرد با روم بود.۶۹

این جوان ها و اشخاص شبیه دیگر از استارت، خویش را برای تحمل هرگونه آزار و شکنجه مهیا کرده و برای مدد از حریم اسلام صف بسته بودند. این هنر پیامبر گرامی(صلی الله علیه وآله) بود که توانست از این اقتدار ها و توانایی ها برای عزت و خوشبختی اسلام و جامعه شان به کارگیری کند و از هدر رفتن این نیروها جلوگیری نماید.

مرحله بلوغ و نوجوانی فرصتی میباشد گران قدر و طلایی که در شرایطی که در این روزگار، جوان ها نیکو رویش یابند، سختی ها و مشکلات تربیت و هدایت از راز راهشان برداشته گردد، می توانند نیرویی شگفت انگیز در سرویس به روزی خویش و حمایت از جامعه و قیمت های انقلاب اسلامی باشند.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۰۹ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)