مسجد المهدی فلسطین مشهد مسجد المهدی فلسطین مشهد .

مسجد المهدی فلسطین مشهد

مخاطبین مسجدی

یک کدام از چیزهایی که می‌تواند تدبر در قرآن را به ما ارزانی دارااست، محافظت قرآن میباشد، ما حافظ قرآن معدود داریم. ان شاءالله ما می بایست ده میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم. مسجد المهدی فلسطین مشهد با اعتنا به پیشگفتار فوق که مداقه و مقام مراقبت بر همگان پدیدار شد، هرچند که گفت و گو دراین مورد بسیار میباشد و بنای ما در‌این نوشته‌علمی بر اختصار میباشد؛ سازه به فرموده رده معظم رهبری حفظه الله ما می بایست ده میلیون حافظ قرآن داشته باشیم که بحمدالله نهضت یادگرفتن در حوزه نگهداری قرآن در مرز و بوم شاهد هستیم. آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد البته این نکته را می بایست مد لحاظ داشت که کل قشرها جامعه موفقیت مراقبت بی نقص قرآن را ندارند و رهبر معظم هم به‌این مسأله واقفند که از در بین جمعیت ۷۵ میلیونی مرزو بوم تقاضای ده میلیون حافظ کرده اند. حالا می بایست نظارت خواهد شد که آیا خط مش عمل دیگری هم وجود دارااست که مجموع قشرها جامعه بتوانند از معارف قرآن و مراقبت آن منتفع گردند؟

در جواب می­گوییم: بلی.

در چند سال گذشته با دقت به فعال سازی مؤسسه موقوفه مدرسه القرآن ثارالله و تاسیس شعبات گوناگون[۲۸] و حیث به اینکه در حین سالیان دراز جهت تبلیغ به بخشها استان های جنوبی عزیمت نموده. رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد از آن جـا کـه نرم‌افزار­های مؤسسه حول شالوده قرآن و عترت می­چرخید، قشرهای متعدد جامعه اعم از طلبه، کارمند، کارمندان، دانشجو، دانش آموز، خانم های منزل دار و ... که عشق و علاقه مند به نگهداری قرآن مهربان بوده البته سازه به دلایلی برای مثال عدم وقت و قدرت کافی، مشغله های معاش و ... موفقیت محافظت قرآن را پیدا نمی­کردند، سفارش برنامه ای می­دادند که کاری فرمایید تا ما هم از قافله حافظان قرآن مهربان عقب نمانیم و دستکم روزمره یک آیه را یاور با ترجمه و مفاهیم آن محافظت کنیم.

ازآنجاکه کتابی درین عرصه وجود نداشت جزواتی را تحت عنوان طرح مقدماتی مهیا کرده و در دست عزیزان قرار دادیم و با اعتنا به علاقمندی قشرها گوناگون بالاخص جوان ها و نوجوان ها و تجارب برنده محافظت موضوعی، چیره شدیم با مساعدت از آفریدگار متعال، کتاب آیه های به یاد ماندنی را در پنج جلد با غرض ماندگاری و کاربردی کردن آیه‌ها در دل و جان خواننده تدوین نمائیم، که این شرکت پنج جلدی، اصولا؛ روش قرآن آموزی فرستاده اکرم(ص) میباشد. شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد که روزی یک آیه را بر عموم قرائت میکردند، بعد ترجمه و تفصیل و در‌پی نکته های آن را ذکر می فرمودند و حافظه آور می شدند که‌این آیه را نگهداری کرده تا روز آن‌گاه آیه ی دیگری را یادگرفتن دهند. و ما هم بنابر این سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) بیشتراز ۵۰۰ مورد را از قرآن دستیابی کرده و برای هر مورد به ترتیب مورد، آیه، ترجمه آیه، درس، توضیح مختصر و نکته های ناب را بیان کردیم. تشریفات شمس آیه های به یاد ماندنی در پنج جلد به گستردن تحت تدوین شده است:

جلد اولیه: موضوعات اعتقادی (توحید و عدل، نبوت و امامت، معاد و قیامت)

جلد دوم: موضوعات اخلاقی- تربیتی

جلد سوم: موضوعات اجتماعی- سیاسی، شرعی، اقتصادی

جلد چهارم: موضوعات اعلام، دسته ها و طوایف

جلد پنجم: موضوعات تاریخی، پدیده های طبیعت و حیوان ها، متعدد

در این شرکت پنج جلدی کارایی بر رعایت حالا مردم قشرها جامعه بوده و تا حد قدرت کارایی شد‌ه‌است که مطالب بی آلایش و سرازیر و از منابع به طور کاملً متقن و مستدل به کار گیری خواهد شد.

قابل ذکر میباشد که آیه های به یاد ماندنی در هجدهمین نمایشگاه در میان المللی قرآن کریم ومهربان با حضور مسئولین ارشد کشوری رونمایی شوید.

v اعتنا:

ائمه جماعات عزیز و کانون ها و مقر های مربوط به مسجد میتوانند روزمره یا این که دو روز، یا این که هفته ای یک آیه را با مخاطبین اتوماتیک کرده، به آرزو اینکه مسجدیان ما نیز بتوانند آیاتی را به طور موضوعی مراقبت کنند و کاربرد آن را در معاش شخصی و اجتماعی خویش بکار گیرند.

این طرح ویژه نوجوان ها و جوان ها و تعالی سالان بود.


برچسب: مسجد المهدی فلسطین مشهد، آدرس مسجد المهدی فلسطین مشهد، شماره تلفن مسجد المهدی فلسطین مشهد، رزرو مسجد المهدی فلسطین مشهد، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۴۴ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)